بیماری های کلیه با کراتینین 4.72: می توانید آن را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین 4.72: می توانید آن را معکوس

بیماری های کلیه با کراتینین 4.72: می توانید آن را ReversedMy پدر در قانون یک بیمار بیماری کلیوی است، دکتر گفت سطح کراتینین او 4.72 است، او ممکن است نیاز به دیالیز. اما ما نمی خواهیم او را به آن رنج می برند، من فقط می خواهم به دانستن می تواند بیماری خود را با درمان خود را معکوس کرد.
از سطح کراتینین می توانیم بدانیم که بیماری پدر خود را تا به مرحله 3 بیماری کلیه پیشرفت، و کلیه خود را به حد متوسط ​​آسیب دیده شده است. است که می گویند، کلیه خود را آسیب دیده اند کاملا، هنوز هم وجود دارد باقی مانده برخی کلیه های سالم می توانید به طور معمول کار. اگر او می تواند یک درمان برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت می شود، او می تواند یک شانس برای معکوس کردن بیماری خود را، حداقل، او می تواند دیالیز جلوگیری از و یک زندگی با کیفیت را دریافت کنید.
چه درمانی می تواند بیمار را معکوس بیماری کلیوی کمک کند؟
همانطور که در بالا ذکر شد، تا زمانی که درمان می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، آن را برای معکوس بیماری کلیوی مفید باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، به عنوان یکی از نوآوری معروف ترین TCM، آن را ثابت شده است که موثرترین درمان بیماری کلیه است. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با متوسط ​​آسیب کلیه شانس عالی برای معکوس کردن بیماری خود دارند. است که می گویند، با کمک از این درمان، پدر در قانون خود را دارد شانس عالی برای معکوس کردن بیماری خود.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای کاهش کراتینین بالا در بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: